Na 33uur.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gerjanne Steege - WaarBenJij.nu Na 33uur.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gerjanne Steege - WaarBenJij.nu

Na 33uur..

Blijf op de hoogte en volg Gerjanne

09 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo lieve mensen thuis,

Hierbij mijn eerste verslag van hoe het met me gaat in Nieuw Zeeland. Nouwja, ik ben hier eigenlijk naar maar een aantal uur. Na 33 uur reizen ben ik samen met Jettie in NZ belandt, na twee keer moeten overstappen. We moesten in Frankfurt en Bangkok overstappen. Maar laat ik bij het begin beginnen, maandag tien uur ben ik van huis vertrokken samen met mijn familie en Gernand. Zij brachten me naar Schiphol waar ik om 12u met Jettie had afgesproken. Daar wachtende kwamen twee ''bedienden van het koninklijkhuis'' langs en vroegen waar ik heen ging, ze waren zo onder de indruk dat ik koninklijk uitgezwaaid moest worden. Dus dat gebeurde. Daarna natuurlijk ook goed afscheid genomen van mijn familie en mijn lieve vriend. Inmiddels was Jettie ook aangekomen bij Schiphol, daar hebben we ons ingecheckt en iedereen uitgewaaid. Om 15u vertrokken we dan, een klein uurtje in de lucht richting Frankfurt. Daar al snel overgestapt richting Bangkok (10u vliegen). In Bangkok moesten we 9u wachten om vanaf daar nog weer 10u richting Auckland te vliegen. In die negen uur wachten zijn we Bangkok even in geweest. Wij als goedgelovige ''toeristen'' die daar niets weten even goed laten inlichten hoe het werk daar in Thailand en hoe we veilig daar de stad in konden gaan veel te veel betaald voor een taxi met gids. Maargoed, wij hebben de stad gezien en the Grand Palace van koning daar. Eén ding is zeker Thailand is niet echt mijn land, zoveel verschil tussen de rijken en de armen. Maar wel even de moeite waard om daar te zijn geweest. Na deze rond trip moesten we nog 4u wachten op het vliegveld. 's Avonds vertrokken we daar, en vanmorgen zijn we dan aangekomen in Auckland. Hier is er 10u tijdverschil met Nederland en nu dus 15:24u 'middags. We zitten in een backpackers hotel om daar twee nachtjes te overnachten en de stad te bekijken. Maar vooral om bij te komen van de lange reis. Pfff, mijn energie is echt op! Daarna gaan we ieder naar onze eigen stage adres met een binnenlandse vlucht van een klein uurtje. Ik kijk ernaar uit om kennis te maken met mijn stage adres!

Groetjes en veel liefs voor iedereen thuis!

ps. Ik weet niet hoeveel verslagen er gaan komen, dit komt omdat de internetverbinding bij mijn stage adres waarschijnlijk niet heel goed is. Maar ik ga in ieder geval mijn best doen om er zoveel mogelijk te schrijven voor jullie!

  • 09 Juli 2014 - 09:41

    Charlotte :

    Ik hoop nog veel meer van deze leuke verslagen te lezen! Super leuk! Al heel wat meegemaakt dus... Geniet van de vrije tijd nu en dan lekker op stage! Have fun! Xxx

  • 09 Juli 2014 - 18:39

    Fam. Nijenhuis:

    Wij wensen je heel veel succes en plezier met je stage. Zet hem op. Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2014

Reizen in een prachtig land

10 Augustus 2014

Nog een weekje

30 Juli 2014

De tijd vliegt

22 Juli 2014

Veel nieuwe ervaringen

13 Juli 2014

Vijfde dag in NZ
Gerjanne

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 5791

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: